قابل توجه صدا و سیما یا برنامه وبگردی!

امیدوارم مطلب ذیل به گوش مسوولین و مدیران ارشد صدا و سیما

برسد.بدون مقدمه باید عرض کنم دل آدم به درد می آید حتی نفسش

هم بند می آید وقتی می بیند در تلویزیون تبلیغ می شود فلان چای و

 برنج و یا لواشک را بخرید و هر دو هفته یک بار یک خودروی تویوتا و یا

هزار دروغ دیگر ببرید.این نوع تبلیغات درد آور و زجر آور شاید به مذاق

بعضی ها خوش بیاید اما واقعیت این است که یک دهن کجی به شعور

ملی جامعه بوده که سلامت اجتماعی را تهدید می کند.زمانی بانک ها

در این امر پیشتاز بودند .بیست سال پیش با تبلیغات کذایی خود بذر

ناکارامدی و بی توجهی به فرهنگ کار و تلاش را در جامعه پاشیدند

(هزاران جوایز قرض الحسنه بانک...)رفته رفته محصول آن ظهور یک نوع

تفکر شانسی در بین نسل امروزی شد که همه چیز حتی کنکور

و همسر و شغل را با شانس انتخاب می کنند.دریغ از بهره مندی از

عقل،مشورت،جدیت و پشتکار.این امر یعنی بی خردی،توهم،یعنی

تلاش نکن اما انتظار پاداش میلیونی داشته باش.این ضد فرهنگ

کارآفرینی و تلاش بوده که نشان دهنده عقب ماندگی یک نسل

است.حال چه باید کرد؟تنها کاری که می توان انجام داد جبران گذشته

و برنامه ریزی برای حال و آینده است.به جای لواشک و پفک و ...هنر و

 مهارتهای زندگی،صداقت ،دانایی و جدیت و تلاش بایدتبلیغ شود و بس!

/ 0 نظر / 4 بازدید